ترندهای دیجیتال مارکتینگ در 2022
دیجیتال مارکتینگ همیشه درحال تغییر و تحول است، اما در سال 2022 احتمالا تغییرات چشمگیری خواهد داشت. ترندهای دیجیتال مارکتینگ در 2022 بسیار حائز اهمیت هستند که در اینجا به 12 ترند مهم در دیجیتال مارکتینگ اشاره می کنیم که کسب و کارها در سال 2022 باید به آن توجه داشته باشند و از آن در کسب و کار خود بهره مند شوند:
1- متاورس در دیجیتال مارکتینگ
فیسبوک به طور رسمی، اسم کمپانی خود را به متا تغییر داد. در صورتی تغییر نام جدید برای یک کمپانی مادر، قابل قبول و منطقی است که دلیل مهمی پشت آن باشد. فیسبوک، شرط بندی بزرگی روی متاورس کرد. این یک قمار بزرگ روی آینده وب بود.
توصیه: دیجیتال مارکترها باید به دنبال فرصت هایی برای کسب و کارشان در این فضا باشند.
2- اینفلوئنسرها بیشتر رشد می کنند ( حتی برای کسب و کارهای B2B )
اینفلوئنسر مارکتینگ به 13.8 میلیارد دلار در سال 2021 رسید و به رشد خود ادامه می دهد. کمپین های اینفلوئنسر زمینه و ارتباط ذاتی را فراهم می کنند زیرا اینفلوئنسرها محصول را تایید می کنند.
توصیه: دیجیتال مارکترها باید به دنبال فرصت هایی برای شراکت با این اینفلوئنسرها در حوزه کسب و کار خود باشند.
3- چالش تبلیغات دیجیتال با سیاست های حریم خصوصی
تبلیغات دیجیتال مدرن، به شدت به بهینه سازی اتوماتیک متکی هستند. قوانین و مقررات جدید سیاست حریم خصوصی و قوانین جدید کوکی ها باعث کاهش داده های استفاده شده در هوش مصنوعی دارند.
توصیه: دیجیتال مارکترها باید تاثیر این موضوع را بر تبلیغات آنلاین ارزیابی و کنترل کنند.
4- بازاریاب ها بیشتر استراتژیک می شوند
از آنجایی که اتوماسیون، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، کارهای ناخوشایند زیادی از دیجیتال مارکتینگ را از بین می برند، بازاریاب های دیجیتال باید بیشتر استراتژیک شوند. گزینه های دیجیتال مارکتینگ در حال افزایش هستند.
توصیه: بازاریاب های دیجیتال نیاز دارند که بیشتر استراتژیک فکر کنند تا به آنچه واقعا رشد کسب و کار آن ها را هدایت می کند، تمرکز کنند.
5- رشد لینکدین
لینکدین در حال رشد است و دارد به یک ستاره در فضای دیجیتال تبدیل می شود. این پلتفرم هر 3 ماه یکبار، گزارشی از سود قابل توجه بدست آمده از کاربران فعال ماهانه و تعاملات در پلتفرم را منتشر می کند. آن ها به طور پیوسته ویژگی های جدیدی ارائه می دهند که نتایج بهتری برای صفحات کاربران و کسب و کارها به همراه دارد.
توصیه: بازاریاب های دیجیتال باید در لینکدین فعال باشند.
6- تغییر روند سئو
سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از قدیمی ترین و با ارزش ترین روش های دیجیتال مارکتینگ است. همانطور که الگوریتم های موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند، کارشناسان سئو باید کمتر به “ترفندهای سئو توجه کنند و بیشتر روی افزایش رابط تجربه کاربری توجه کنند.
توصیه: در سال 2022، بیشتر تمرکز کارشناسان دیجیتال مارکتینگ باید بر تجربه کاربری، هوش مصنوعی و رابط کاربری موبایل باشد.
7- ارزش بیشتر تبلیغات دهان به دهان
“تجربیات، ارز اجتماعی جدید هستند”. کسب و کارها هنوز هم برای تبلیغات دهان به دهان و جلب توجه اجتماعی تلاش می کنند. همانطور که فضای تبلیغاتی پر سر و صداتر شود رسانه های پولی و تبلیغات دهان به دهان اهمیت بیشتری پیدا می کنند.
توصیه: بازاریاب های دیجیتال، باید در هر مرحله از تعامل با مخاطب، تجربه کاربری خوبی به وجود بیاورند تا در شبکه های اجتماعی به اصطلاح سر زبان ها بیفتند.
8- رشد بیشتر مشاغل دیجیتال
بر اساس گزارش لینکدین، میزان تقاضای مشاغل دیجیتال بالا است. با این حال، شکاف مهارتی زیادی بین تعداد کسب و کارهایی که به دنبال مهارت های دیجیتال هستند و مهارت های موجود در بازار وجود دارد.
9- تغییر و تحول در اینستاگرام مارکتینگ
اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های شبکه اجتماعی است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی می کنند تا سرمایه گذاری خود روی اینستاگرام مارکتینگ را افزایش دهند. فیسبوک، یوتیوب و لینکدین به عنوان شبکه های اجتماعی معروف دیگر برای بازاریابی شبکه های اجتماعی به کار خود ادامه می دهند.
توصیه: کارشناسان دیجیتال مارکتینگ باید با دنبال کردن روندها و آپدیت های جدید این الگوریتم به این شبکه اجتماعی اهمیت بدهند.
10 – افزایش سرعت وب سایت ها
ترافیک وب سایت ها روی موبایل در حال افزایش است، اما هنوز بسیاری از وب سایت ها کاملا برای موبایل بهینه نشده اند. از آنچا که گوگل استانداردهای کور وب ویتال را ارائه کرده است، سرعت وب سایت ها اهمیت بسیار زیادی دارد.
توصیه: بازاریاب های دیجیتال مارکتینگ باید از بهینه بودن سرعت وب سایت خود مطمئن باشند.
11- همه چیز الگوریتم محور است
هر بخش از دیجیتال مارکتینگ، از جمله پست های شبکه های اجتماعی، تبلیغات کلیکی، تبلیغات شبکه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو و حتی ایمیل الگوریتم محور هستند و همه این الگوریتم ها، برای یک هدف بهینه شده اند: تجربه کاربری.
توصیه: کارشناسان دیجیتال مارکتینگ باید تجربه کاربری را فراهم کنند که مشتریان می خواهند.
12 – تمرکز روی یک بخش از دیجیتال مارکتینگ
گسترش ابزارها و گزینه های دیجیتال مارکتینگ باعث شده است که کسب و کارها به مقدار کمی در کانال های زیادی حضور داشته باشند. کسب و کارهای هوشمند روی یک کانال تمرکز می کنند و سعی می کنند کارهای کمتر ولی بهتر را انجام دهند.
منبع: مجله فوربس
промокод 1хбет. Click Here:👉 http://www.newlcn.com/pages/news/promo_kod_1xbet_na_segodnya_pri_registracii.html
промокод 1хбет. Click Here:👉 http://www.newlcn.com/pages/news/promo_kod_1xbet_na_segodnya_pri_registracii.html
Промокод 1xbet. Click Here:👉 https://www.medtronik.ru/images/pages/bonus_kod_na_1xbet_pri_registracii_6500_rubley.html
Super online game https://GatesofOlympus-slotgame.com/ where you can win money, buy your wife a new phone or a car, close the mortgage on your house and in just two months, hurry up register and win.
%%